پاورپوينت تحليل خانه Baomaru كره جنوبي و يك نمونه موردي ديگر

پاورپوينت تحليل خانه Baomaru كره جنوبي و يك نمونه موردي ديگر




اين فايل شامل تحليل دو نمونه موردي خانه با عنوان هاي  خانه Baomaru   واقع در كره جنوبي+ خانه يانگسان اورينجيپ اثرگروه معماران RAUM قالب پاورپوينت و داراي 32 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل خانه Baomaru كره جنوبي و يك نمونه موردي ديگر

32اسلايد؛ قابل ويرايش؛ شامل:

 

 

تحليل خانه Baomaru كره جنوبي

گروه طراحي
مساحت
موقعيت خانه Baomaru  كره جنوبي
ويژگي طراحي
بررسي سايت
پلان طبقات خانه Baomaru  كره جنوبي
نما
مقطع خانه Baomaru  كره جنوبي
و...

 

 

مختصري از متن:

در طبقه اول خانه Baomaru استخري مقابل تراس آشپزخانه تعبيه شده است كه فضايي دلپذير براي خوردن صبحانه ايجاد كرده است. همچنين درختي بر روي تراس آشپزخانه، تعريف شده است كه علاوه بر طبقه همكف، از تراس طبقه اول نيز قابل مشاهده است و اين موضوع، حس زندگي و پويايي را در افراد ساكن در اين خانه افزايش مي هد.

 

 

تحليل خانه يانگسان اورينجيپ

گروه معماران RAUM 

گروه طراحي
 مساحت خانه يانگسان اورينجيپ
 موقعيت 
معرفي پروژه 
بررسي حجم خانه يانگسان اورينجيپ
پلان طبقات
نما خانه يانگسان اورينجيپ
مقطع
و...

 

 

مختصري از متن:

اتاق خواب اصلي در طبقه فوقاني اين بلوك واقع شده است كه به دليل نماي بيروني بتني متمايز از بقيه خانه متمايز شده است. ساختار بتني در دو طرف توسط سطحي از لوورهاي سفيد پوشانده شده است كه محوطه اي با پروفيل شيرواني ايجاد مي كند كه حجم ينا را منعكس مي كند.

 

 

عنوان:  پاورپوينت تحليل خانه Baomaru كره جنوبي و يك نمونه موردي ديگر

فرمت : ppt

تعداد صفحات 32

پيش نمايش تمام صفحات پاورپوينت

جاذبه های گردشگری کره جنوبی

۱- کاخ گیونگ‌بوک (Gyeongbok Place)

کاخ گیونگ بوک کاخ سلطنتی سلسله چِسون، درشمال سئول قرار گرفته و همین موقعیت جغرافیایی باعث شده لقب “کاخ شمالی” را به آن بدهند.جینسینگ قرمز کره ای

وقتی وارد محوطه می‌شوید می‌توانید از روی پل‌های سنگی روی دریاچه، به این کاخ زیبا برسید؛ این کاخ مانند یک نگین در وسط دریاچه می‌درخشد. این کاخ در سال ۱۵۹۵ به دست ژاپنی‌ها به آتش کشیده شده و حدود ۳۰۰ سال بعد توانسته باشد به این خوبی بازسازی شود و به یکی از بناهای مهم و تاریخی کره تبدیل شود.جاذبه های کره جنوبی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.