پاورپوينت بررسي معماري فرهنگسرا Alb’Oru فرانسه

پاورپوينت بررسي معماري فرهنگسرا Alb’Oru فرانسه




اين فايل شامل تحليل بررسي معماري فرهنگسرا Alb’Oru واقع در فرانسه در قالب پاورپوينت و داراي 21اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت بررسي معماري فرهنگسرا Alb’Oru فرانسه

21 اسلايد؛ قابل ويرايش؛ شامل

 

 

گروه طراحي
مساحت فرهنگسرا Alb’Oru -فرانسه
موقعت
معرفي پروژه 
طراحي فرهنگسرا فرهنگسرا Alb’Oru -فرانسه
فضاي آرامش و مطالعه 
بررسي سايت فرهنگسرا Alb’Oru -فرانسه
مشخصات پروژه 
بررسي حجم فرهنگسرا Alb’Oru -فرانسه
سالن اجتماعات 
پلان طبقات فرهنگسرا Alb’Oru -فرانسه
نما
مقطع
و...

 

 

مختصري از متن:

اتاق هاي كتابخانه رسانه اي ، فضاهاي نور ، آرامش ، تمركز ،مديتيشن از ويژگي هاي اين مركز فرهنگي هستند . پروژه فرهنگسرا به صورت نمادي از نوسازي منطقه مي باشد . كتابخانه هاي رسانه اي به آسمان و افق ها باز مي شود و منظر پانوراما بر روي شهر و دريا ارائه مي شود . اين طراحي به عنوان يك فضاي باز طراحي شده كه انعطاف پذيري خاصي را به مجوعه بخشيده است.

اتاق هاي مطالعه به سمت بيرون گسترش يافته اند . پلازا به فضاي پذيرش اصلي منتهي مي شود كه ارتباطي بين ميدان عمومي و تجهيزات برقرار مي كند. اين مجموعه ، مركزي است كه در آن ميتوان روزنامه خواند ، قهوه اي نوشيد و به هنگام اجرا نيز در سالن هاي نمايشي حاضر شد. 

 

 

عنوان:  پاورپوينت بررسي معماري فرهنگسرا Alb’Oru فرانسه

فرمت : ppt

تعداد صفحات 21

پيش نمايش تمام صفحات پاورپوينت

آموزش روش تلفظ فرانسه یکی از قسمت‌های مهم در یادگیری این زبان زیبا است که به زبان‌آموزان کمک می‌کند تا با دقت بیشتری کلمات را به طور صحیح تلفظ کنند و به نوشتار متعادل‌تری دست پیدا کنند. یکی از روش‌های مؤثر برای یادگیری تلفظ فرانسوی، گوش دادن به تلفظ کلمات توسط سخنگویان حرفه‌ای است. این کار می‌تواند با گوش دادن به پادکست‌ها، موسیقی‌ها، یا فیلم‌های فرانسوی انجام شود. این فعالیت نه تنها باعث تسلط بر تلفظ صحیح کلمات می‌شود بلکه با توجه به مکالمات و اصطلاحات روزمره، یادگیری زبان را تقویت می‌کند.

 

علاوه بر گوش دادن، تمرینات تلفظ نیز می‌تواند مفید باشد. تمریناتی مانند تکرار کردن کلمات و عبارات به صورت صحیح، استفاده از فایل‌های صوتی آموزشی که نمونه‌های تلفظ صحیح را ارائه می‌دهند، و استفاده از منابع آموزشی آنلاین برای تمرین تلفظ می‌تواند به تقویت مهارت تلفظ کمک کند. در نهایت، تمرکز بر تولید صداهای مختلف موجود در زبان فرانسوی مانند حروف و صوت‌های خاصی که در زبان انگلیسی وجود ندارد، نیز به تسلط بر تلفظ کمک می‌کند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.