پاورپوينت بررسي معماري آپارتمان مسكوني Maimat square فرانسه

پاورپوينت بررسي معماري آپارتمان مسكوني Maimat square فرانسه




اين فايل شامل بررسي معماري آپارتمان مسكوني Maimat square واقع در فرانسه در قالب پاورپوينت و داراي 24 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت بررسي معماري آپارتمان مسكوني Maimat square فرانسه

24 اسلايد؛ قابل ويرايش؛ شامل

 

 

گروه طراحي
 موقعيت آپارتمان مسكوني Maimat square

معرفي پروژه 
ويژگي بنا
پلان طبقات آپارتمان مسكوني Maimat square
سايت پلان
نما آپارتمان مسكوني Maimat square
و...

 

 

مختصري از متن:

مسيرهاي پياده روي و دوچرخه سواري ارتباط ميان مركز قديمي و شمال منطقه Muret را در محور شمالي جنوبي بازسازي مي كند. وجود جاده جديد عبور شرقي – غربي را فراهم مي سازد و منطقي جريان هاي ترافيكي محلي را به سمت بيرون محله به طور مجدد سازمان دهي مي كند. ميدان مركزي پياده روي به عنوان ماركت، و فروشگاه هاي هفتگي عمل مي كند و همچنين محلي براي انجمن ها در پايين ساختمان براي راحتي افراد در نظر گرفته شده است.

 

 

عنوان:  پاورپوينت بررسي معماري آپارتمان مسكوني Maimat square فرانسه

فرمت : ppt

تعداد صفحات 24

پيش نمايش تمام صفحات پاورپوينت

ضمایر در زبان فرانسه که برای اشاره به اشخاص یا اشیاء بکار می‌روند بسیار مهم و کاربردی هستند. ضمایر در زبان فرانسه نقش مشخصی در جمله دارند و می‌توانند به عنوان فاعل، مفعول، ملکی، تکمیلی و... عمل کنند. ضمایر فرانسوی به دو دسته تقسیم می‌شوند: ضمایر فردی (Pronoms Personnels) و ضمایر ملکی (Pronoms Possessifs).

 

ضمایر فردی، مانند je (من)، tu (تو)، il/elle (او)، nous (ما)، vous (شما) و ils/elles (آن‌ها) استفاده می‌شوند. این ضمایر به جای اسم افراد یا گروه‌هایی که به آنها اشاره می‌کنند، قرار می‌گیرند.

 

ضمایر ملکی نیز به صورت مثل mien (مال من)، tien (مال تو)، sien (مال او)، nôtre (مال ما)، vôtre (مال شما) و leur (مال آن‌ها) بکار می‌روند و برای اشاره به ویژگی‌هایی که به فرد متعلق دارند به کار می‌روند.

 

استفاده صحیح از ضمایر در زبان فرانسه مهارتی است که در یادگیری و مکالمه زبان بسیار اهمیت دارد و باید با تمرین مداوم و استفاده موثر از آنها تقویت شود.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.