پاورپوينت تحليل هتل Proverbs Taipei تايوان اثرگروه معماري Ray Chen و شركا و دو نمونه موردي ديگر

پاورپوينت تحليل هتل Proverbs Taipei تايوان اثرگروه معماري Ray Chen و شركا و دو نمونه موردي ديگر

اين فايل شامل تحليل هتل Proverbs Taipei -تايوان / گروه معماري Ray Chen و شركا+ هتلAtour و استراحتگاه RACV كيپ شانك در قالب پاورپوينت و داراي 43 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل هتل Proverbs Taipei تايوان اثرگروه معماري Ray Chen و شركا و دو نمونه موردي ديگر

43 اسلايد؛ قابل ويرايش؛ شامل:

 

 

نمونه اول هتل Proverbs Taipei -تايوان
گروه طراحي
مساحت هتل Proverbs Taipei -تايوان
موقعيت
معرفي پروژه 
بررسي حجم هتل Proverbs Taipei -تايوان
ويژگي هاي معماري
پلان طبقات هتل Proverbs Taipei -تايوان
نما
مقطع
و...

 

 

مختصري از متن:

براي تطابق بهتر با محدوده محل پروژه و غلبه بر تعاملات ۲۴ ساعته در طول شبانه روز محدوده پروژه ، هتل Proverbs Taipei به لحاظ ارتفاعي به دو بخش بالايي كه شامل ۴۲ اتاق هتلي مي باشد و بخش پاييني كه شامل رستوران و كافي شاپ و فضاهاي اداري مجموعه مي باشد. كه اين بخش به خاطر جلوگيري از تخريب فضاي سبز مقابل آن و هدايت امتداد فضاي پارك به داخل مجموعه ، مقداري به سمت داخل حركت كرده و از مساحت طبقه هم كف كاسته شده است.

 

 

تحليل هتلAtour

گروه طراحي
 مساحت
 موقعيت هتلAtour
معرفي پروژه 
كانسپت طرح هتلAtour
پلان طبقات
مقطع
و....

 

 

مختصري از متن:

در فضاي داخلي هتل چندين ديوار به شكل درختان با جهت گيري هاي مختلف چيده شده اند تا احساس احاطه شدن توسط طبيعت را ايجاد كنند. اين عناصر بصري قوي همچنين لايه هايي را در فضا ايجاد مي كنند و زمينه فعاليت هاي موجود در اتاق و فضاي سبز شهري را فراتر از آن ايجاد مي كنند. طراحي اتاق هاي ميهمان نيز به پيش شرط فاصله و عمق زياد پاسخ مي دهد. سه موضوع: "خانه دنج" ، "اتاق گالري" و "مهماني در جنگل" براي مهمانان در ايجاد مقياس صميميت و راحتي طراحي شده اند. "خانه دنج" از جلو به عقب به سه منطقه تقسيم شده است كه توسط يك سقف توسعه يافته به هم متصل مي شوند. 

 

 

تحليل استراحتگاه RACV كيپ شانك


گروه طراحي
موقعيت
معرفي پروژه استراحتگاه RACV كيپ شان
ويژگي سايت
ريزفضاها استراحتگاه RACV كيپ شانك
مصالح
پلان طبقات استراحتگاه RACV كيپ شانك
نما
و...

 

 

مختصري از متن:

اين طرح در عين حال كه به رويدادهايي كه قبلاً در منطقه وجود نداشته اند ، پاسخ مي دهد ،فرم ساختمان يك پاسخ زيبا و كاربردي را ارائه مي دهد. تيم طراحي اين طرح را  با دقت در يك سايت كه قبلاً آشفته بود قرار داده است و  سعي در بازسازي محيط داشت ، ابتكاري كه كل فرآيند طراحي را پايه ريزي كرد. اين هتل در داخل تپه هاي شني در چشم انداز اطراف ، توسعه يافته است تا زيستگاه گونه هاي محلي مارمولك و باغ بومي منطقه حفظ شود. از دور ، ساختمان به صورت يكپارچه ، يك فرم زمين كه با گذشت زمان از ساحل فرسايش يافته است ، به نمايش در مي آيد.

 

 

عنوان: پاورپوينت تحليل هتل Proverbs Taipei تايوان اثرگروه معماري Ray Chen و شركا و دو نمونه موردي ديگر

فرمت : ppt

تعداد صفحات 43

پيش نمايش تمام صفحات پاورپوينت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.