پاورپوينت تحليل مركز آموزشي ورزشي Kustelli فنلاند

پاورپوينت تحليل مركز آموزشي ورزشي Kustelli فنلاند




اين فايل شامل تحليل مركز آموزشي ورزشي Kustelli واقع در فنلاند در قالب پاورپوينت و داراي 20 اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل مركز آموزشي ورزشي Kustelli فنلاند

20 اسلايد؛ قابل ويرايش؛ شامل:

 

 

گروه طراحي
 موقعيت مركز آموزشي ورزشي Kustelliفنلاند
 مساحت 
معرفي پروژه مركز آموزشي ورزشي Kustelliفنلاند
ريزفضاها
ويژگي بنا
پلان طبقات مركز آموزشي ورزشي Kustelliفنلاند
و...

 

 

مختصري از متن:

در اين مجموعه امكاناتي همچون سالن هاي ورزشي با ابعاد مختلف ، باشگاه ورزشي ، بزرگترين سالن ورزشي منطقه با 800 جايگاه نشستن (صندلي) ، زمين هاي واليبال ، بسكتبال در سطح ليگ ملي قرار دارند
اين پروژه در دو فاز مطرح شد ، كه در فاز اوليه در سال 2009 ، در جريان برگزاري يك مسابقه ، جرم گذاري و توده ساختمان هاي عمومي به جهت پيچيدگي پروژه ، با فاكتور افزايش حس اجتماعي مخاطبين مطرح گرديد .

استفاده از رنگ ها و اشكال حجمي مختلف در طرح از موارد قابل توجه طراح مي باشد . به جهت موضوع يادگيري و نيز فضاهاي مختلف با مخاطبين داراي سنين متفاوت، كليه مسيرهاي داخل و خارج و همچنين فضاهاي باز هر بخش و گروه براي هر درجه ، مختص آن طراحي شده است.

 

 

عنوان: پاورپوينت تحليل مركز آموزشي ورزشي Kustelli فنلاند

فرمت : ppt

تعداد صفحات 20

پيش نمايش تمام صفحات پاورپوينت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.