پاورپوينت تحليل خانه تاريخي كلبادي ساري

پاورپوينت تحليل خانه تاريخي كلبادي ساري




اين فايل شامل تحليل خانه تاريخي كلبادي ساري در قالب پاورپوينت و داراي 30اسلايد قابل ويرايش مي باشد. اين فايل مناسب رشته معماري تهيه شده است . اين فايل به گونه اي تنظيم شده ؛ كه  مي توان قالب آن را به دلخواه تغيير داد. از اين رو در ادامه ابتدا فهرست مطالب ؛ سپس مختصري از متن  و در پايان پيش نمايشي از اسلايدها قرار داده شده است. براي درك بهتر مطالب نيز از خطوط گرافيكي استفاده شده است.

 

 

پاورپوينت تحليل خانه تاريخي كلبادي ساري

30اسلايد؛ قابل ويرايش؛ شامل:

 

 

معرفي پروژه 
سبك بنا خانه تاريخي كلبادي ساري
بررسي بنا
ريزفضاها
بررسي ورودي خانه تاريخي كلبادي ساري
حياط
پي
مصالح 
سقف و سر بندي خانه تاريخي كلبادي ساري
شاه نشين 
اتاق ها
سردابه خانه تاريخي كلبادي ساري
اصطبل
حمام 

پلان خانه تاريخي كلبادي ساري

و...

 

 

مختصري از متن:

منوچهرخان كلبادي كه بعدها از ملاكين منطقه و زماني نيز نماينده مردم ساري در مجلس شوراي ملي بود در سال 1362 دار فاني را وداع گفت و اين بنا در سال 1370 در اختيار سازمان ميراث فرهنگي قرار گرفت. سبك معماري اين ساختمان از تكاياي دوره ي قاجاري برگرفته شده و دو بخش اندروني و بيروني دارد.بناي اصلي اين عمارت در بخش اندروني در دو طبقه و يك زيرزمين احداث شده و هر طبقه داراي يك شاه نشين و اتاقهاي دو طرفه است.

خانه كلبادي كه به خانه كلبادي ها يا عمارت كلبادي هم مشهور است در چهار راه برق، در ضلع شمال شرقي ميدان انقلاب، نرسيده به ميدان ساعت (هفت تير) شهر ساري مركز استان مازندران واقع شده و از دوره قاجار باقي مانده است.

اين بنا در حدود ۱۲۵ سال پيش به دستور سردار جليل از امراي ارتش وقت ساخته شد و به نام فرزند بزرگش امير نصرت شكوه نظام به اميريه معروف شد. عمارت كلبادي سبك معماري آن مهم از تكاياي دوره قاجاري است و داراي دو بخش عمده اندروني و بيروني است. بناي اصلي آن به صورت شمالي، جنوبي در دو طبقه با نقشه مستطيل شكل ساخته شده است.

 

 

عنوان: پاورپوينت تحليل خانه تاريخي كلبادي ساري

فرمت : ppt

تعداد صفحات 30

پيش نمايش تمام صفحات پاورپوينت

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.